شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد مطلب : 106041
آیت‌الله کعبی:

روابط ایران و عراق با فضاسازی‌ها به‌هم نمی‌خورد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه روابط مستحکم ایران و عراق با فضاسازی‌های منفی وهابی‌ها و بعثی‌ها به‌هم نمی‌خورد، گفت: بیانیه‌های عشایر، شیوخ و قبایل عراق درباره استقبال از مهمانان ایرانی عتبات عالیات را به چشم دیده‌ام. آنها بیانیه صادر کرده و به بعثی‌ها و مزدوران سعودی و آمریکایی هشدار داده‌اند که کوچک‌ترین تحرکات آنها را رصد می‌کنند وبا تمام وجود از زائران ایرانی استقبال خواهند کرد.
آیت‌الله عباس کعبی، با اشاره به شکست پروژه تخریب روابط ایران و عراق اظهار داشت: حرکات ایذایی کنسولگری آمریکا و سعودی برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق و تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم محرم خصوصا پیاده‌روی اربعین با عمق روابط مذهبی و حسینی ملت ایران و عراق خنثی شد.
وی ادامه داد: رویکرد مردم عراق بعد از آتش‌زدن ساختمان کنسولگری ایران توسط مزدوران سعودی، بعثی و تحریک شده‌های آمریکا، نشان دهنده عمق علاقمندی عراقی‌ها و قدردانی آن‌ها از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های حشدالشعبی، پشتیبانان آن‌ها و مستشاران نظامی است که به دفاع از عتبات عالیات کمک کردند. عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: خون ملت ایران و عراق در مبارزه با داعش و تروریست‌های تکفیری، رنگ حسینی به خود گرفته است. میزان

https://siasatrooz.ir/vdcjxmevvuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی